مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Mark of the Ninja: Special Edition برای PC

نسخه جدید بازی بسیار محبوب "اثر نینجا" با نام Mark of the Ninja: Special Edition به گسترش بحث بازی که در فضایی ۲بعدی رمزآلود می باشد، نه تنها با مراحل و ابزارهای جدید، بلکه توسط افزودن اصلاحاتی در سرتاسر بازی می پردازد. این نسخه ی ویژه به بازی کردن Mark of the Ninja به صورتی جدید همراه با تجربه ی تکنیک های تازه و اطلاعات بیشتر از سازندگان بازی که آن را ساخته اند شما را تشویق می کند. آیتم ها و روش های جدیدی که در این نسخه از بازی تعبیه شده اند را می توانید با مهارت های بی نظیر خود کسب نمایید و این آیتم ها در سرتاسر بازی و سطوح مختلف آن موجود هستند. این نسخه از بازی با صحبت کردن نینجا همراه است که توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. مرحله های جدید، آیتم های تازه و استایل بازی جدید، و صحبت نمودن در حین بازی از سری تغییراتی است که در این نسخه صورت گرفته است.

Mark of the Ninja: Special Edition PC-SKIDROW

Mark of the Ninja Pc cover دانلود بازی Mark of the Ninja: Special Edition برای PC 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

Worms Clan Wars PC-FLT

Worms Clan Wars pc cover دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

The Brigmore Witches pc cover small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

Divinity: Dragon Commander PC-FLT

divinity dragon commander pc cover دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی DuckTales: Remastered برای PC

بازی DuckTales جزو عناوین معروف NES محسوب می شود که در سال ۱۹۸۹ در سبک Platformer برای این کنسول عرضه شده بود. اکنون استودیوی WayForward نسخه Remastered و بازسازی شده آن عنوان را برای PC ساخته است. بازی همان سبک و سیاق گذشته خود را داشته و یک Platformer دو بعدی است که البته این بار با فضای پس زمینه سه بعدی همراه است. کاراکترها حالتی کارتونی داشته و با دست طراحی شده اند، موسیقی های ۸ بیتی نسخه اصلی برای نسخه جدید بازسازی شده و این بار شاهد صداگذاری کاراکترها از طرف صداگذارهای Disney نیز خواهیم بود. همچنین ویژگی های جدیدی چون مرحله آموزشی، بخشی به نام موزه و قابلیت شنا کردن در انبار پر از پول Scrooge نیز به بازی اضافه شده اند.

DuckTales Remastered-RELOADED | 700 MB

DuckTales Remastered دانلود بازی DuckTales: Remastered برای PC

  

ادامه مطلب ...