مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Spintires برای PC

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.


Spintires-CODEX


Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC  ادامه مطلب ...

دانلود بازی دزد کوچک Tiny Thief v2.0.0 اندروید + تریلر

دانلود بازی دزد کوچک Tiny Thief v2.0.0 اندروید  + تریلر

ساخته شده توسط کمپانی Rovio سازنده بازی های پرندگان خشمگین

در بازی Tiny Thief ماجراجویی بزرگ خود را آغاز کرده و به قهرمان بازی بپیوندید! در جهانی که فساد و بی عدالتی همه جا را فرا گرفته است، یک قهرمان کوچک سعی دارد تا برای مبارزه با آنها به پا خیزد! سلام دزد کوچک! او یک قهرمان واقعی است، که با استفاده از مهارت های زیادی که دارد قصد مبارزه با بی عدالتی و افراد شرور را دارد. بسیار مراقب باشید، او دشمنان مهیبی مانند شوالیه تاریکی، دزدان دریایی سرکش و حتی یک ربات غول پیکر دارد که اگر بی دقتی کند ممکن است دچار دردسر شود! در این بازی آیتم های جادویی بسیاری برای کمک به شما آماده اند، اما دقت کنید فقط زمانی می توانید به هدف خود برسید که تمامی دشمنان را نابود کرده باشید.

قسمت جدید بازی شامل:

- ۵ سطح جدید جادویی

- ۱۸ اشیاء پنهان برای پیدا کردنv  ادامه مطلب ...

دانلود بازی MotoGP 14 برای PS3

MotoGP 14 نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

MotoGP 14 PS3-DUPLEX

MotoGP 14 ps3 cover small دانلود بازی MotoGP 14 برای PS3

 

ادامه مطلب ...

بازی ماشینی Highway Sprinter v0.99 – اندروید

در بازی شما Highway Sprinter باید ابتدا اتومبیل خود را انتخاب نمایید و سپس در بزرگراه ها مشغول رانندگی با سرعت و لایی کشی شوید ، هرچه سرعت شما بیشتر باشد و با فاصله اندک از کنار اتومبیل های کناری و موانع عبور کنید تا پول بیشتری را دریافت خواهید کرد. از دست پلیس ها فرار کنید و تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا دست پلیس به شما نرسد و دستگیر نشوید! بازی دارای گرافیک سه بعدی و HD است و در آن صداگذاری مهیج، تصادفات واقعی اتومبیل، گیم پلی و کنترلر کم نظیر همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ریسینگ متفاوت را تجربه کنید. در این ورژن پول شما بینهایت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Highway Sprinter v0.99 بازی ماشینی Highway Sprinter v0.99 – اندروید

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Rival Knights برای آیفون ، آیاد تاچ و آیپد

Rival-Knights9559088

این بازی جدیدترین عرضه ی کمپانی بزرگ گیم لافت میباشد . در این بازی شما به زمان قرون وسطه باز میگردید و در این سفر جذاب ، میتوانید مزه ی شوالیه بودن را بچشید و با شکست دیگر شوالیه ها ، به قهرمان امپراطوری تبدیل شوید .

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Kentucky Route Zero Act III برای PC

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

Kentucky Route Zero pc cover دانلود بازی Kentucky Route Zero Act III برای PC

ادامه مطلب ...