مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0 – آیفون و آیپد

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

angry birds star wars 2 بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0   آیفون و آیپد

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید! 

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

ادامه مطلب ...

بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2 – اندروید

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

 

ادامه مطلب ...

بازی Arma Tactics 1.2306 – آیفون و آیپد

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

arma tactics بازی Arma Tactics 1.2306   آیفون و آیپد

ادامه مطلب ...

بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1 – اندروید

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است. 

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

PES2014 xbox360 cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360 

ادامه مطلب ...