مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

پایان اساسین ها با دشمنی از جنس یک برادر (Assassin’s Creed: Rogue)


بالاخره نسخه نسل هفتی سری Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed: Rogue معرفی شد.در این نسخه که پلتفرم های آن PS3 و Xbox 360 خواهند بود این بار نقش اصلی آن یک تمپلار خواهد بود.طبق اولین اطلاعاتی که Gameinformer منتشر کرده است: 

قرن هجدهم، شمال آمریکا. در میان هرج و مرج جنگ فرانسه و هند، Shay Patrick Cormac، یک عضو بی باک فرقه برادری اساسین ها،یک تغییر تاریکی را دستخوش میکند که شکل آینده مستعمرات آمریکا را برای همیشه تغییر می دهد.بعد از یک ماموریت خطرناک که به صورت ناراحت کننده ای پیشرفته، Shay رو خود را به اساسین هایی که در پاسخ می خواستند به زندگی اش پایان بدهند پشت می کند، او توسط کسانی که او زمانی به آن ها برادر می گفت، نارو خورده است Shay، به پی ماموریتی می رودتا همه ی آن هایی که در برابر او ایستادند را محو کند و به ترسناک ترین شکارچی اساسین در تاریخ شناخته شود.



در نقش Shay، شما تبدیل شدن یک Assassin به یک شکارچی اساسین را شاهد خواهید بود. عقیده خودتان را دنبال کنید و در سفر فوق العاده ای از میان New York City، خیابان Wild River، و خیلی دور در آب های سرد North Atlantic در تعقیب هدف نهاییتان - از پا در آوردن اساسین ها برای همیشه.به گفته سازندگان , Assassin's Creed Rogue سیاه ترین عنوان در این سری خواهد بود.



این نسخه همانند AC IV دارای بخش کشتی رانی بوده و در مناطقی چون قطب جنوب و نیویورک جریان دارد.Gameinformer همچنین اعلام کرده که AC Rogue به اتفاقات Unity و همچنین نسخه چهارم و سوم مربوط خواهد بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد نعمتی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 04:13

نه اخه چرا این بازیو میخوان به سرانجام برسونن خیلی مشتیه واقعا که نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

زیاد خودتو ناراحت نکنین دنیاست دیگه به هیچکس رحم نمیکنه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد