مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی سرقت بزرگ اتومبیل: سن آندریاس Grand Theft Auto: San Andreas v1.02 همراه دیتا برای اندروید

بزرگترین بازی جهان آزاد برای اندروید تا به امروز

نصب کاملا آفلاین با فایل نصبی جدید (کاملا تست شده)  

حدود پنج سال پیش کارل جانسون به دلیل مشکلاتی که در زندگی خود داشت فرار کرد و به سن آندریاس رفت. شهری که در آنجا فروش اسلحه و مواد مخدر رواج پیدا کرده است و افراد ثروتمند و بازیگران معروف در آن زندگی می کنند. اکنون اوایل دهه 90 است و کارل به خانه خود بازگشته است. مادر او به قتل رسیده است، خانواده اش از هم پاشیده و دوستان کودکی او به دنبال دردسر می گردند! خانواده کارل توسط عده ای پلیس فاسد تهدید شده اند. حال کارل باید ماجراجویی خود در سن آندریاس را آغاز کند و برای نجات دوستان کودکی و خانواده خود تلاش کند. این بازی بزرگترین و بهترین بازی جهان آزاد می باشد که توسط کمپانی راک استار گیم برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای 3 شهر بوده که بیش از 70 ساعت گیم پلی را شامل می شود.   

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC

در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است. 

Total War ROME II: Caesar in Gaul PC-RELOADED

|این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است|

Total War Rome II Campaign Pack DLC cover دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC 

ادامه مطلب ...

هک بازی Cut the Rope 2 v1.0

  

!این هک بر روی هر دو دستگاه های جیل شده و جیل نشده کار میکند!
 

 مراحل نصب:: 

 

1.بازی رو یکبار اجرا کرده وسپس به طور کامل از آن خارج شوید. 

ادامه مطلب ...

دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

ادامه مطلب ...

توفیق بازی ایرانی «ارتش فرازمینی» در شبکه جهانی بازی‌های مستقل

بازی رایانه‌ای «ارتش فرازمینی« به جمع 100 بازی برتر از میان بیش از یکهزار و 300 بازی حاضر در رای‌ گیری شبکه بازی‌های IndieDB.com که بزرگترین شبکه بازی‌های مستقل جهان است، راه  یافت.   


بازی رایانه‌ای ارتش فرازمینی دارای سبک تیر اندازی اول شخص است و روایتگر جوانمردی های نیروهای ایرانی در سالهای دور آینده با فضایی نو و متفاوت خواهد بود . 
ادامه مطلب ...

بازی رایانه‌ای "سرعت‌شکنان" وارد بازار گیم می‌شود

 

بازی رایانه‌ای "سرعت‌شکنان" که با حمایت بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای در حال ساخت است، سال93 وارد شبکه توزیع گیم کشور می‌شود.به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی سرعت شکنان را استودیو بازی سازی «آروین تک» در مرحله ساخت وآماده سازی برای توزیع دارد.این بازی به نویسندگی علی صادقی و مدیر طرح حسین احمدی با سبک ورزشی و مسابقات پیشتر از شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجوز تولید دریافت کرد.بازی سرعت شکنان به سبک ورزشی - ماشین سواری بوده و از فضای باز داستان برخوردار است و بازیکن را با خود درگیر اتفاقات می کند.طراحی خودروها در بازی رایانه ای سرعت شکنان برگرفته از تولیدات داخلی بوده و بازی در مسیر های داخل کشور انجام می شود.
بازی رایانه ای "شتاب در شهر" دیگر محصول تولیدی شرکت آروین تک نیز پیشتر ساخته شد و در بازار گیم با اقبال مخاطبان روبه رو گردید.