مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

..::جدیدترین اثر سازندگان بازی The Walking Dead در کوتاه ترین زمان ممکن::..

..::جدیدترین اثر سازندگان بازی The Walking Dead در کوتاه ترین زمان ممکن::..   

بازی زیبای The Wolf Among Us ( گرگ در میان ما ) چندی پیش به صورت جهانی و برای Xbox و PS3 و pc و مک عرضه شد و ما در کوتاه ترین زمان ممکن ، نسخه ی کرک شده ی آن را با لینک مستقیم برایتان آماده کردیم

در این بازی فوق العاده که از روی کتاب کمیک بیل ویلینگهام ( برنده ی برترین داستان تصویری) نوشته شده است ، کلیه ی رفتار ها و حرکات شما در بازی ، در ادامه ی مراحل بازی تاثیر خواخد گذاشت . در واقع این شما هستید که ادامه ی بازی را رقم می زنید

در این بازی شما در نقش یک کلانتر به نام Bigby هستید که باید به دنبال علت قتلی مرموز بگردید و در این میان تعداد بسیاری از موجودات افسانه ای به شهری به نام Fabletown که همان شهری است که شما در آن کلانتر هستید ، نقل مکان می کنند و …  

ادامه مطلب ...

بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2 – آیفون و آیپد

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید.

blueprint 3d بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   آیفون و آیپد

ادامه مطلب ...

دانلود بازی برخورد قبیله ها Clash of Clans v5.2.10

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.  

 

ادامه مطلب ...

بازی زیبای Zombie Gunship 1.10 – آیفون و آیپد

 در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید. 

zombie gunship بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   آیفون و آیپد

ادامه مطلب ...

Assassin's Creed IV

با شروع نسل هفتم بازی های رایانه ای، شرکت ها و تیم های بزرگ زیادی مسیر خود را از ساخت بازی های خطی و تماما داستان محور جدا کردند و به ساخت بازی های عظیم یا به اصطلاح Open World روی آوردند. یکی از تیم هایی که این راه و مسیر را در پیش گرفت و گام بلندی برای پیشرفت و گسترش این سبک برداشت استودیودی Ubisoft Montreal بود. درست در سال های 2006 و 2007 که کنسول های جدید، تازه شروع به کار خود کرده و در میان عموم بازیکنان جایگاهی پیدا کرده بودند تیم های زیادی کار خود را آغاز و بازی های جدیدشان را معرفی و منتشر کردند. در آن زمان بسیاری از طرفداران شرکت و ساخته های Ubisoft که تشنه لبان انتظار معرفی عنوان جدیدی رو میکشیدند و از ساخت نسخه ای جدید از سری Prince of Persia دم میزدند در بهت و حیرت فراوان با عنوانی جدید مواجه شدند؛ عنوانی که پس از طی کردن فراز و نشیب های فراوان در دل بازیکنان جایگاهی کسب؛ و خلاء Prince of Persia را تا حدودی پر کرد.

 

ادامه مطلب ...

بازی جدید فوتبال FIFA 2013 جاوا

این بار ما ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

fifa13 java بازی جدید فوتبال FIFA 2013 جاوا

ادامه مطلب ...