مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود دوبله فارسی انیمیشن اهریمن درون: نفرین ابدی – Resident Evil: Damnation 2012

Resident Evil: Damnation BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

Resident Evil Damnation cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن اهریمن درون: نفرین ابدی – Resident Evil: Damnation 2012

نام انیمیشن: Resident Evil: Damnation – اهریمن درون: نفرین ابدی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و … 

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

به علت ناتوانی پدر و مادر بزرگ Fay ، آن ها با شکست مالی مواجه شده اند ، حال Fay تصمیم می گیرد تا با سفر به مناطق مختلف و پخت و پز نان ، وضعیت خانواده خود را بهبود ببخشد . در این جریان او با مکانیک جوان به نام Reid آشنا می شود که به او کمک می کند . پس شما نیز به آن ها ملحق شوید و با مدیریت صحیح نانوایی ، کار و کسب او را رونق ببخشید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Baking Success دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Dusty Revenge برای PC

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty Revenge برای PC 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Jamsouls برای PC

برای نبردهایی دیوانه وار همراه با دوستانتان در یک فضای رنگارنگ آماده باشد! حالت های اعتیادآور متعددی را در باز تجربه کنید: Deathmatch تا به اون ها نشون بدید که رئیس کی هستش- "Capture the flag" استراتژی ایجاد کنید تا رقیب خودتون رو به گریه بندازین- "Foot" راهی که انتخاب کردین رو نشون خواهد داد! و حتی حالاتی بیشتر! این بازی قابلیت ۱ الی ۴ نفر گیمر به صورت مجزا و بین ۲ الی ۴ نفره در حالت Co-op را دارد. بازی در سبک ۲بعدی و جزو بازی های آرکید می باشد. برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Jamsouls PC-WaLMaRT

Jamsouls pc cover دانلود بازی Jamsouls برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید ( Parthenon ، Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ، Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

Sid Meier's Civilization V: Brave New World PC-RELOADED

Brave New World pc cover small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید . برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

RIPD The Game-FLT | 2.0 GB

RIPD The Game دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

ادامه مطلب ...