مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

به علت ناتوانی پدر و مادر بزرگ Fay ، آن ها با شکست مالی مواجه شده اند ، حال Fay تصمیم می گیرد تا با سفر به مناطق مختلف و پخت و پز نان ، وضعیت خانواده خود را بهبود ببخشد . در این جریان او با مکانیک جوان به نام Reid آشنا می شود که به او کمک می کند . پس شما نیز به آن ها ملحق شوید و با مدیریت صحیح نانوایی ، کار و کسب او را رونق ببخشید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Baking Success دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

تصاویر محیط بازی :

Baking Success S2 s دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final Baking Success S1 s دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

caution دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

password دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final لینک دانلود – 133.5 مگابایت | لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد