مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

هک بازی Gangstar Vegas

 

با سلام خدمت دوستان عزیز 

 

امروز برای شما عزیزان هک بازی Gangstar Vegas را آماده کردیم

بنا به درخواست زیاد کاربران اقدام به گذاشتم هک این بازی بی نظیر کردیم

این هک فقط برای دیوایس های جیلبریک شده کار میکند

ویژگی های هک:

پول بی نهایت

کلید بی نهایت

sp بی نهایت

ادامه مطلب ...

دانلود بازی پلیس آهنی RoboCop v1.0.3 همراه دیتا + پول وطلا بی نهایت

دانلود بازی پلیس آهنی RoboCop v1.0.3 همراه دیتا + پول وطلا بی نهایت

  

یکی از بهترین و زیباترین بازی های اکشن اندروید 

RoboCop یک بازی فوق العاده زیبا بر اساس فیلمی با همین نام می باشد که برای اندروید منتشر شده است. الکس مورفی یک شوهر موفق و یک پدر دلسوز می باشد. در سال ۲۰۲۸ در دیترویت در حین انجام وظیفه الکس مورفی به شدت زخمی می شود. شرکت OmniCorp قصد دارد پروژه را به اسم پروژه پلیس آهنی عملی کند. حال شما هم بخشی از این پروژه می باشید. در این بازی باید در نقش پلیس آهنی با کلاهبرداران، دشمنان و خلافکاران مبارزه نمایید و قانون را در سطح شهر به اجرا در آورید. در ابتدای بازی باید آموزش های لازم را ببینید، بعد از آن ماموریت خود را آغاز کنید. در طول بازی وظابف مختلفی از جمله: نجات گروگان ها، خبرچینی و نابودی ربات ها را بر عهده خواهید داشت. با گذشت مراحل می توانید سلاح ها، لباس و تجهیزات خود را ازتقا دهید. با استفاده از حسگر حرارتی می توانید بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را بیابید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد. 

پیغام مدیریت وبسایت دانلود ها : سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیتسم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. 

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Shadow Blade برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

Capture

  

در این بازی ، عاشقان مبارزات رزمی میتوانند مجموعه ای از مبارزات متنوع را با حریف های منحصربفرد و عجیب و غریب تجربه کنند و در محیطی زیبا ، هیجان را کسب کنند .

ویژگی ها :

- دارای ۴۰ مرحله ی مختلف

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Shadow Fight 2 برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

Capture

  

این بازی در سبک اکشن منتشر شده است و تفاوت جالبی که با بازی های دیگر دارد این است که شما کاراکترها را مشاهده نمیکنید و تنها از روی سایه ها به مبارزه میپردازید .

ویژگی ها :

- گرافیک خلاقانه و طراحی زیبا

- دارای گیم سنتر و امکان بدست آوردن Achievement های مختلف

ادامه مطلب ...