مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC

عنوان جدیدترین بازی از مسابقات حرفه ای ماشین سواری با ماشین های مسابقه می باشد که به تازگی توسط کمپانی Reiza Studios برای PC حمایت یافته و منتشر شده است. بازی شبیه سازی شده و مربوط به فصل ۲۰۱۳ از مسابقات اتومبیل رانی شتاب قهرمانی برزیل می باشد. شبیه سازی با قدرت تمام در این بازی به تصویر کشیده شده است. وجود بیش از ۳۴ خودرو که هریک برای مسابقات آماده و طراحی شده اند را در اختیار دارید و وبه گفته تیم سازنده بازی واقعیت گرایی را رأس بازی قرار داده اند. چندین حالت بازی، امکان Customize حرفه ای خودرو ها، مسیرها و پیست های حرفه ای برای اجرای مسابقات، امکان بازی در حالت مرحله ای، گرافیک عالی و گیم پلی قدرتمند از ویژپی های این بازی مهیج می باشد.

Game Stock Car 2013 PC-HI2U

Update: Game Stock Car Extreme 2013 PC-HI2U added!

Game Stock Car 2013 pc cover small دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Meridian: New World برای PC

در این بازی شما به عنوان شخصیت Daniel Hanson که فرمانده ی سفر به نصف النهار سیاره زمین بود و از اسرار آن پرده برداری نمود، بازی خواهید کرد. با هر تصمیمی که می گیرید و هر صحبتی که با دستیاران خود می کنید دنیای اطراف خود را تشکیل دهید. بازی Meridian: New World به شما اجازه ی خلق هرگونه استراتژی که مدنظر شما باشد را گزینه های بسیار متفاوت موجود در بازی خواهد داد. از جمله ی این گزینه ها می توان به تجهیزات گوناگون برای شما و توانایی های منحصر به فرد که می توانید به آن ها تکیه کنید می توان اشاره نمود.

Meridian: New World PC-3DM

Meridian New World pc cover دانلود بازی Meridian: New World برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Type:Rider برای PC

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

Type Rider v1.0 PC-WaLMaRT

Type Rider v1.0 pc cover دانلود بازی Type:Rider برای PC

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Hitman Go برای آیفون،آیپاد،آیپد

mzl.tccstmkd.175x175-75

 

مامور ۴۷ را بیشتر بازیباز ها به خوبی می شناسند؛قاتلی بی رحم که می توانید تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشکر را از پا در آورد.او به روح مشهور است؛زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود.اینبار او با شیوه ای کاملا نو به دستگاه های اپلی آمده تا بار دیگر قدرت خود را به رخ همه بکشاند. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Radish Rider برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

597156430

 

این بازی یک اکشن به تمام معنا و بسیار شلوغ و پرهیجان است . شما در یک محیط سه بعدی از تمام جهات مورد حمله قرار میگیرید و این مهارت تیراندازی و البته سوارکاری شماست که به دادتان میرسد ! بازی رگه هایی نیز از طنز دارد که جذابیت آنرا افزایش میدهد . 

ویژگی ها :

- دارای چندین قهرمان مختلف

- امکان ارتقا و خرید آیتم های جدید

- محیط سه بعدی

- بهینه شده برای آیفون ۵

ادامه مطلب ...