مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

بازی watch dogs

Ubisoft سرانجام رسما تایید کرد که بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد ، البته بنا به اعلام این شرکت فرانسوی این بازی در آمریکای شمالی ۳ روز زودتر یعنی ۱۹ نوامبر خواهد آمد. همچنین بازیکنان می توانند که از بین ۴ نسخه ی متفاوت بازی که به صورت دیجیتالی و فیزیکی که در هنگام انتشار این عنوان عرضه خواهد شد یکی را انتخاب کنند.

 

 

 

این نسخه های مختلف بازی با نام های Dedsec Edition, Vigilante Edition, Uplay Exclusive Edition و the Special Edition. Phew می باشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. 

 

و ... 

 

 

Dedsec Edition که در خرده فروشی های بریتانیا موجود خواهد بود شامل این ویژگی ها می باشد :

-A 23cm Aiden Pearce Figurine
-Steelbook
-DedSec Collector box
-Watch_Dogs Artbook: artworks and illustrations that inspired the game
-Original soundtrack of the game
-Watch_Dogs map of Chicago
-Set of 4 collectible cards: discover Watch_Dogs iconic characters through augmented reality
-Set of 3 exclusive badges

به علاوه سه ماموریت تک نفره ی اضافی نیز از ویژگی های این نسخه می باشد که هر ماموریت دارای ویژگی ها و تعدادی از پاداش های خاص خود می باشد.

نسخه ی The Vigilante Edition بازی در فروشگاه های بریتانیا و همچنین شعبه ی Gamestop قابل تهیه خواهد بود و شامل این موارد است :

-Vigilante Collector box
-Aiden Pearce’s cap
-Aiden Pearce’s mask
-Original soundtrack of the game

نسخه ی The Uplay Exclusive Edition بازی نیز تنها از وب سایت Ubisoft’s Uplay قابل خریداری می باشد و دارای سه محتویات اضافه ، به علاوه ی کتاب فولادی منحصر به فردبازی می باشد و در نهایت نسخه ی Special Edition بازی نیز از فروشگاه های بازی بریتانیا قابل تهیه خواهد بود.

وقایع Watch Dogs در سال ۲۰۰۳ رخ می دهد ، جایی که در آن شما کنترل فردی با نام Aiden Pearce را به عهده می گیرید. وی هکری بسیار ماهر است که از عقل و مبارزه به درستی استفاده می کند. Aiden اغلب افرادی را از بین می برد که مستحق آن می باشند. به عنوان مثال در جریان نمایشگاه E3 ، آیدن فردی با نام Joseph DeMarco را از بین می برد . زیرا این فرد به دروغ از اتهام قتل تبرئه شده بود.

Watch Dogs در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ برای Microsoft Windows ، PlayStation 3 ، PlayStation 4 ، Wii U ، Xbox 360 و کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد