مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود اپلیکیشن کرک شده Marco Polo ! v1.2 برای ایفون و ایپد

20140521-150404-54244114.jpg

اگر از کاربرانی هستید که هر روز با گوشی هوشمند خود سر و کله می‌زنند، به احتمال زیاد بسیار پیش آمده است که گوشی خود را در محل‌های مختلفی نظیر محل کار یا منزل گم کنید. جالب اینجاست که این اتفاق بخصوص زمانی می‌افتد که گوشیتان سایلنت باشد. در همچین موقعی است که گشتن به دنبال گوشیتان دیگر تبدیل به کاری طاقت‌فرسا می‌شود.

اپلیکیشن جدید و جالب Marco Polo با هدف به کمک‌رساندن به شما در چنین موقعیت‌هایی ساخته شده است. Marco Polo در پس‌زمینه‌ی دستگاه به اجرا درمی‌آید و زمانی که شما با صدای بلند بگویید مارکو و گوشیتان آن را بشنود، با گفتن کلمه‌ی پلو جوابتان را می‌دهد و می‌توانید از طریق صدایی که شنیده‌اید محل گوشی را شناسایی کنید.

ایده‌ی اپلیکیشن بسیار جالب است. می‌توانید از بین صداهای مختلفی که داخل اپلیکیشن تعریف شده‌اند جهت تنوع‌بخشیدن به کار استفاده کنید. حتی عبارتی که می‌گویید و پاسخی که دریافت می‌کنید نیز قابل سفارشی‌سازی و تغییر است.

 

20140521-150124-54084661.jpg

Marco Polo در حالتی که گوشیتان در حالت اسلیپ یا سایلنت قرار داشته باشد نیز به خوبی عمل می‌کند. اما نیاز است که از قبل آن را اجرا کرده باشید. اگر ولوم صدای خروجی دستگاهتان پایین باشد، اپلیکیشن به صورت هوشمند آن را زیاد می‌کند تا صدایی که تولید می‌کند توسط شما قابل شنیدن باشد. Marco Polo در هنگام پاسخ‌دادن به شما صفحه نمایش دستگاه را نیز روشن می‌کند تا یافتن آن در مکان‌های تاریک آسان‌تر شود.

Marco Polo اپلیکیشنی است که یافتن دستگاهتان در هنگام جاگذاشتن آن را به راحتی گفتن یک کلمه‌ی مارکو می‌کند. اگر از ایده‌ اپلیکیشن خوشتان آمده و یا نیاز به داشتن چنین چیزی را در خود احساس می‌کنید، می‌توانید آن را به قیمت ۰.۹۹ از اپ استور خریداری و نصب کنید یا از لینک زیر دانلود کنید :

لینک دانلود از سرور PicoFile : اینجا کلیک کنید

رمز دانلود از سرور : www.bcompany.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد