مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای آیفون،آیپاد،آیپد

14058213261

سرانجام لحظه ای که همگی ما انتظار آنرا میکشیدیم فرا رسید.نسخه جدید سری شاهکار Modern Combat هم اکنون لو رفت و نسخه کرک آن منتشر شد.البته همانطور که اطلاع داده بودیم این بازی قرار بود به صورت رسمی پنج شنبه این هفته عرضه شود اما از قرار معلوم ۴ روز پیش از عرضه رسمی نسخه کامل این بازی لو رفته است.

گیم‌لافت گفته است که Modern Combat 5: Blackout از چهار نوع حالت اصلی در قسمت چندنفره تشکیل یافته است: جنگ تیمی٬ وی‌آی‌پی٬ تصاحب پرچم و Free for All . اما Squad vs. Squad تجربه‌ی بازی چندنفره را به یک مرحله فراتر خواهد بود. به این صورت که به شما امکان خواهد داد تا در قالب یک تیم به دوستانتان بپیوندید و علیه دیگر تیم‌ها مبارزه کنید:

  

MC5 مبارزان تیمی را به یاری امکان ساخت جوخه‌های مختلف به یک مرحله فراتر خواهد برد. می‌توانید به همراه دوستانتان و یا هر شخص دیگری به جوخه‌های مختلف بپیوندید و با این تیم به مصاف تیم‌های آنلاین دیگر از سایر نقاط جهان بروید. کلید اصلی در این حالت داشتن استراتژی و بالانس تیمی خواهد بود. برای دستیابی به چنین هماهنگی٬ هر تیم محیط چت مخصوص به خود را خواهد داشت تا بازیکنان بتوانند به گفت و گو با یکدیگر بپردازند و تاکتیک‌های خود را پیاده کنند. یک امکان چت جهانی نیز وجود خواهد داشت که شما را قادر به گفت‌وگو با هر شخص خواهد کرد.

پرواضح است که Modern Combat 5 یکی از بزرگترین عناوینی خواهد بود که در سال میلادی جاری پا به گوشی‌ها و تبلت‌ها خواهد گذاشت و کسانی که تاکنون شانس انجام بازی را داشته‌اند این سخن را تایید کرده و آن را ستوده‌اند. وبسایت TouchArcade گفته است که طرز بازی در این نسخه تا حد زیادی شبیه به نسخه‌ی پیشین است٬ اما بهبودهای گرافیکی به طور مشهودی طی بازی احساس می‌شوند.

هیچ اعلام رسمی و مشخصی در مورد این که بازی MC5 : Blackout کی عرضه خواهد شد وجود ندارد. اما رفتارهای اخیر گیم‌لافت در مورد این بازی و خبرهای متعددی که از آن عرضه می‌کند را می‌توان به نوعی آماده‌سازی جو دانست که نشان می‌دهد فاصله‌ی چندانی با عرضه این بازی نداریم. همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده بودیم ٬ در مراسم E3 امسال که در ماه آینده برگزار خواهد شد جزئیات بسیار بیشتری در مورد بازی به دست خواهیم آورد .

دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید :

دانلود نسخه کرک شده با لینک مستقیم

تصاویر :

دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای آیفون،آیپاد،آیپد - تصویر 0 دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای آیفون،آیپاد،آیپد - تصویر 2  دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای آیفون،آیپاد،آیپد - تصویر 1 دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای آیفون،آیپاد،آیپد - تصویر 3  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد